Luister
muziek
18 Mei 2026 17:15
Deel dit artikel:

Gouden armband verloren in Nieuwe Hoeven

HEEZE - In de omgeving van Nieuwe Hoeven is afgelopen zaterdagavond een gouden armband verloren geraakt. Het sieraad behoort toe aan een meisje en heeft grote emotionele waarde voor de familie.

De armband raakte vermist in de buurt van Nieuwe Hoeven. De familie hoopt dat iemand het sieraad heeft gevonden of wellicht ergens heeft zien liggen.

Een eerlijke vinder wordt vriendelijk gevraagd zich te melden via de redactie: redactie@heeze24.nl

Download de gratis app van Heeze-Leende24 en mis niets → Apple | Android

Deel dit artikel:
Advertentie



Ga terug
Advertentie
Advertentie