In Heeze en omstreken is de bekendste sticker waarschijnlijk de autosticker van de Brabantsedag. Toch komen we dagelijks vele honderden stickers tegen op auto's, winkelruiten, bedrijfswagens, magneetstickers en de vloerstickers in de winkels om de anderhalve meter aan te geven. ''Achter ieder woord waar je 'sticker' achter kunt zetten, kunnen wij een sticker van maken'', aldus Tinus Kouwenberg van Stickercompany. ''Zelfs op water kunnen we reclame maken.''
Dertig jaar ervaring en wereldwijd
Met ruim dertig jaar ervaring op het gebied van stickers kent het bedrijf alle methodes van plakken, weten ze hoe ze moeten plakken maar ook hoe ze deze weer moeten verwijderen. ''Uw vraag is onze uitdaging. Als specialist op het gebied van stickers kunnen we iedere opdracht aan.'' Met zeventig soorten folie op voorraad, een breed scala aan machines en vooral veel ervaring kom je werk van Stickercompany overal ter wereld tegen. Van Eindhoven tot Utrecht en van Heeze tot Amerika.
Door het continue in de gaten houden van de markt, ontdekten ze vele mogelijkheden in de markt en konden ze snel inspelen op elke vraag. Zo wist Tinus zijn bedrijf al snel te onderscheiden van de rest. ''Wij zijn niet van duizend in een dozijn maar juist de specialist die meedenkt met de klant. Voor mij zijn altijd drie zaken belangrijk: creëren, produceren en realiseren. Dit alles gebeurt in eigen huis met eigen mensen en dat is de kracht.''
Inspireren
Tinus is creatief en blijft dingen bedenken en ontdekken. Zo is er een vierde pijler toegevoegd aan het concept van Stickercompany en dat is inspireren. ''Met een boek en via de website wil ik iedereen laten zien wat we doen en kunnen om hen op die manier te inspireren in hetgeen wij doen. De coronacrisis heeft ook ons geraakt en dan wordt je extra creatief. We zijn een nieuw concept gaan ontwikkelen genaamd ‘de interieurplakkers'. Denk hierbij aan het beplakken van (beschadigde) binnendeuren, meubels, keukenkastjes of bureaubladen. Op het eerste gezicht lijken deze meubels versleten maar met een speciale interieurfoliekleur en motief naar keuze ziet dit meubelstuk er ineens weer nieuw uit.''
Wallwrap
Een andere noviteit is de wallwrap.nl Een idee dat Tinus al langer had maar afgelopen jaar heeft doorontwikkeld tot iets magnifieks. ''Het is behang dat je zelf kunt ontwerpen of samenstellen in de gewenste kleur en de gewenste hoogte en breedte. We maken de rollen op maat voor de muur zodat het motief niet half wegvalt wanneer de muur eindigt. Het motief wordt dus passend gemaakt op de muur in de ruimte. Dat geldt ook voor de hoogte. Je hebt er niets aan om meters behang weg te gooien omdat je net geen tweede baan uit een rol krijgt. We maken dus de rollen op maat met jouw persoonlijke print. Uiteraard kunnen we deze ook vakkundig bij jouw komen plakken.''
Voor de wallwrap was veel denkwerk nodig in combinatie met vooral veel uitproberen maar het resultaat is verbluffend. ''Een stofkleur kun je niet printen dus moesten we de textielkleur gaan vertalen in een printkleur. In de drukwereld zijn er 996 pantoonkleuren waar we uit kunnen kiezen en ik kan zeggen dat het ons gelukt is.''
Op dit moment ontwikkelt Stickercompany een stickerwijzer. Dit is een tool die op de website van het stickerbedrijf komt met een stappenplan om het juiste type sticker te kiezen en te bestellen. Medio 2021 zal deze tool worden toegevoegd aan de website van Stickercompany.
Geen idee is te gek en geen vraag is te moeilijk. Stickercompany heeft voor iedere stickervraag een oplossing. Wil je meer weten over Stickercompany of over de mogelijkheden die zij te bieden hebben, volg Stickercompany op Facebook en neem alvast een kijkje op de website.
Stickercompany, veel meer dan vanzelfklevend!
Download de gratis app van Heeze-Leende24 en mis niets → Apple | Android